ارائه خدمات پس از فروش
سوالات متداول
1- پذیرش خودروهای رزرو شده در تعمیرگاه مرکزی در چه ساعتی انجام می شود؟
2- برای ارتباط با واحد پذیرش و ترخیص تعمیرگاه مرکزی با چه شماره ای تماس بگیریم؟
3- برای ترخیص خودروهای آماده تحویل در تعمیرگاه مرکزی چه ساعاتی می توان مراجعه نمود؟
4- چطور از آماده بودن خودرو خود مطلع شوم؟
5- برای خرید آزاد قطعات به کجا مراجعه کنم و قیمت قطعات را از کجا بدونم؟
6- برای ارتباط با واحد صافکاری تعمیرگاه مرکزی با چه شماره ای تماس بگیریم؟
7- برای اخذ نوبت صافکاری در تعمیرگاه مرکزی هم نیاز به اخذ نوبت دارم؟
8- سرویس های ادواری در چه کیلومتری و در چه بازه زمانی باید انجام پذیرد؟
9- برای انجام سرویس های دوره ای در تعمیرگاه مرکزی نیاز به اخذ نوبت می باشد؟
10- آدرس تعمیرگاه مرکزی کجاست؟
11- آیا تعمیرات گیربکس های اتواتیک در تعمیرگاه مرکزی انجام می شود؟
12- آیا امکان اضافه کردن ایراد جدید در زمان پذیرش وجود دارد (در زمان نوبت دهی اعلام نشده است)؟
--------------------------------
خدمات پس از فروش
شرکت فروش و خدمات پس از فروش مدیران خودرو (سهامی خاص) درسال 1383، بمنظور ارائه خدمات پس از فروش خودروهای تولیدی، تاسیس و با انجام اقدامات زیربنایی زمینه ارائه خدمات پس از فروش مناسب را در راستای چشم انداز و ماموریت های خود با محوریت خلق ارزش های برتر برای گروه مشتریان فراهم نموده است. در حال حاضر این شرکت ازطریق اعمال مدیریت در تامین قطعات یدکی اصلی و تاکید بر آموزش کارکنان و توسعه شبکه فراگیر نمایندگی های مجاز و ایجاد زیرساختهای لازم بمنظور ارتقاء کیفیت و بهبود مستمر در ارائه خدمات خودرویی، در راستای افزایش رضایت مشتریان گام برمی دارد.